Склад под наем за съхранение на офис оборудване

Склад под наем за съхранение на офис оборудване. Често се случва голям обем от неизползвано в момента офис оборудване да заема необходимо ни пространство в скъпоструващи офис площи. При подмяна на офис мебели и столове, при неизползвана в даден момент офис техника, сезонна украса, зимни гуми на фирмените автомобили, винаги е трудно да отделим място, на което да ги съхраняваме без да ни пречат.

Склад под наем за съхранение на офис оборудване

Ако сте планирали козметичен ремонт на офис площите и имате нужда от място, на което да съхранява временно всичко налично – складовите контейнери също са вашето решение.

Предлагаме ви специализирани услуги за наем на складово пространство, които максимално да улеснят съхранението на вашето офис оборудване.  

5 Причини да изберете складов контейнер за складово пространство:

1.     Лесен достъп : Предлагаме ви непосредствен, самостоятелен достъп до складовите контейнери, разположени на земя. Широки коридори, които ви позволяват да паркирате в непосредствена близост до вратите на вашия контейнер. Разполагаме с налична подемна техника – мотокар и транспалетни колички, които бихте могли да използвате при нужда и по заявка. Независимо дали става въпрос за компютри, принтери, мебели или други технически устройства – ние имаме подходящото пространство за тях.

2.     Сигурност на Високо Ниво: За нас безопасността на вашето оборудване е от първостепенно значение. Нашите складове са оборудвани със системи, като видеонаблюдение и контрол на достъпа, за да осигурят максимална защита.

3.     Достатъчно пространство за вашите нужди: Може да изберете от различни по размер и обем складови пространства, които да управлявате динамично. При нужда от повече площ за добавяне на контейнер към вече нает или ако необходимостта ви от пространство намалее, да освободите, това, от което нямате нужда.

4.     Гъвкави Схеми за Наем: Изберете схема за наем, която отговаря на временните или дългосрочните нужди на вашия бизнес. Ние предлагаме гъвкави опции, за да се адаптираме към вашите променливи изисквания.

5. Лесен Достъп и Управление: Осигурете си лесен достъп до вашето оборудване, когато ви е необходимо. Складовите контейнери се намират в зона близо до центъра на града, но с лесен достъп и за товарни автомобили.

Със Сити Склад, вие получавате повече от просто складово пространство – получавате партньор, който разбира и поддържа вашите бизнес нужди. Свържете се с нас днес, за да обсъдим как можем да ви помогнем да съхранявате офис оборудването си на сигурно и достъпно място и на разумна цена.

Свържете се с нас

    Новини

    съхранете сезонните си вещи
    Съхранете сезонните си вещи

    С настъпването на пролетта, всички имаме желанието да освободим пространство […]

    Вижте повече
    Подходящи ли са морските контейнери за склад?
    Подходящи ли са морските контейнери за склад?

    Морските контейнери се използват за складово помещение и съхранение на […]

    Вижте повече
    склад self storage
    Нуждаете се от склад – self – storage складово пространство

    Имате собствен он лайн бизнес и управлявате интернет търговия? Нуждаете […]

    Вижте повече